Fri frakt över 499:-

365 dagars öppet köp

Snabba leveranser

Bonus på alla köp

Produkter
Mina sidor
GuiderVarumärken
Villkor, terms and conditions, topbanner, barn,

Fullständiga villkor

Innehåll: Allmänna köpvillkor

Allmänna köpvillkor

Dessa allmänna villkor (”villkoren”, ”dessa villkor”) gäller mellan dig som kund och BabyWorld AB, organisationsnummer 556985-0281, Hansellisgatan 17, 754 50 Uppsala (”BabyWorld”) när du som kund handlar produkter eller i övrigt interagerar med BabyWorld via www.babyworld.se eller i någon av BabyWorlds fysiska butiker.

1. Allmänt

BabyWorld säljer baby- och barnprodukter till privatpersoner inom Sverige. För att handla hos oss måste du ha fyllt 18 år samt ha en giltig ID-handling för paketförsändelser. Om du är under 18 år behöver du ha fått samtycke till ditt inköp från din vårdnadshavare.

  • Vi erbjuder fri frakt på alla beställningar över 499 kr till valfritt PostNord utlämningsställe (annars tar vi en avgift på 39 kr). För hemleverans sker med Best eller PostNord med en fraktavgift om 49 kr.
  • För försändelser som inte hämtas ut inom 7 dagar från ankomstdagen debiteras en returavgift om 250 kr. Efter utgången tid hos ombudet returneras försändelsen till BabyWorld.
  • Alla priser på www.babyworld.se är angivna i SEK och är inklusive moms.
  • Alla försök till bedrägerier polisanmäls. BabyWorld förbehåller sig rätten att häva köp om bedrägeri misstänks.
  • BabyWorld reserverar sig för eventuella tryckfel såsom t.ex. pris, storlek och antal produkter i lager på denna webbplats. Vi kan inte heller till 100% garantera att alla bilder exakt återger produkternas utseende.

2. Beställning

Köp av produkter görs på vår hemsida www.babyworld.se eller i någon av våra fysiska butiker. Om du har frågor kring hur du handlar är du välkommen att chatta med vår kundservice eller kontakta oss via vårt kontaktformulär. När du handlar hos BabyWorld innebär det att du godkänner våra köpvillkor och samtycker till att dina personuppgifter registreras i vårt kundregister. Avtal om köp sker när kunden mottar sin leveransbekräftelse eller kvitto. Vid eventuella felaktigheter i t.ex. angivande av pris, lagerdifferenser, leveranstid, produktinformation etc. förbehåller vi oss rätten att korrigera detta i efterhand. Om du inte är nöjd med vår korrigering får du självklart välja att avboka din order utan kostnad.

Om du vill byta en vara som köps online måste du själv göra en ny order via hemsidan. Vid byte, retur eller reklamation går vi efter Konsumentverkets regler för e-handel. Läs mer om detta nedan under sektion 5. Önskar du göra ett byte i butik, vänligen vänd dig till den butik du inhandla dina varor.

2.1 Byte av vara

Om du vill byta en vara som köps online måste du själv göra en ny order via hemsidan. Vid byte, retur eller reklamation går vi efter Konsumentverkets regler för e-handel. Läs mer om detta nedan under sektion 5. Önskar du göra ett byte i butik, vänligen vänd dig till den butik du inhandla dina varor.

2.2 Annullering av order

Önskar du att annullera en order behöver du kontakta kundservice via kontaktformuläret och fliken annullering. Gör detta så fort som möjligt efter genomfört köp. Har din order börjat plockas har vi dessvärre ingen möjlighet att stoppa den.

3. Betalningsvillkor

Alla beställningar på www.babyworld.se betalas med Klarna, vilket innebär att när du genomför beställningen godkänner de allmänna villkoren hos Klarna. Avtalet upprättas när din beställning accepteras hos BabyWorld. Det går endast att handla med hjälp av Klarna med ett svenskt Bank-ID eller svenskt bankkort.

Kortbetalning

BabyWorld erbjuder kortbetalning med VISA och MasterCard i samarbete med Klarna. Vid kortbetalning dras pengarna på ditt kort direkt när du genomför ditt köp. Om du inväntar en återbetalning kan det dröja upp till fem bankdagar innan återbetalning sker till ditt betalkort efter att ärendet är färdigbehandlat hos BabyWorld.

Enligt lag måste du vara över 18 år för att få göra en kortbetalning. Överföring av kortuppgifter är krypterade. BabyWorld lagrar inga kreditkortsnummer, dessa hanteras enbart av klarna.

Faktura

Faktura via Klarna skickas till din mail efter att vi har skickat dina varor (gäller vid köp på www.babyworld.se). Hela köpbeloppet inklusive fraktavgift ska betalas. Om betalningen inte inkommit i rätt tid, påförs en påminnelseavgift. Om utebliven inbetalning fortskrider hanterar Klarna ärendet. Vid val av faktura i butik, mailas fakturan direkt efter ingånget köpeavtal.

Swish

Vi erbjuder Swish-betalningar. Är du ansluten till Swish så har du möjlighet att genomföra betalningar som dras direkt från ditt bankkonto. Öppna Swish-appen på din mobila enhet och godkänn betalningen via ditt mobila Bank-ID för att slutföra köpet.  

I BabyWorlds butiker erbjuder vi dig som kund kan betala med VISA, Mastercard, AMEX samt Swish. BabyWorld presentkort går endast att köpa och använda i fysisk butik.

4. Frakt och leverans

All transport sker med hjälp av PostNord och Best Transport för hemleverans. Hos BabyWorld får du fri frakt när du beställer varor för 499 kr eller mer (gäller ej hemleverans). När vi har skickat din order får du en leveransbekräftelse med ett kollinummer eller en spårningslänk till din e-postadress.

När varan har lämnat vårt lager övergår leveransansvaret till fraktbolaget som ska leverera din order inom utsatt tid. Det betyder att den totala leveranstiden innan varan når dig kan bli längre än vad som anges som normalt för valt fraktsätt om transportören själv orsakar en försening. Risken för varan går över på dig som kund när du hämtar varan hos postombud eller när varan levererats hem till angiven adress.

4.1 Leveranstid

Leveranstiden för lagervaror är vanligtvis 1-2 arbetsdagar, men vänligen se specificerad leveranstid i respektive produkts informationstext. För beställningsvaror gäller generellt 3-14 arbetsdagar. Om längre leveranstid gäller eller eventuell leveransförsening uppstår för din beställning kommer du att kontaktas via e-post efter den sista leveransdagen.

Om leveransen dröjer från vad som har utlovats ber vi dig kontakta oss, så undersöker vi förseningen. Om du vill annullera en försenad vara, vänligen kontaktaoss via vårt kontaktformulär och välj där Annullering. BabyWorld tar inte ansvar för skada som kommit till följd av att en aviserad leveranstid överskridits.

Vid större kampanjer kan leveranstiden vara något längre än normalt. Vi gör vårt yttersta för att leverera det som beställts i utlovad tid, men ibland händer det att någon av de varor som du beställt inte finns i lager eller blir restnoterad. BabyWorld har då rätt till att makulera den order som inkommit efter dess att vårt lagersaldo tagit slut.

4.2 Leveranssätt

Leverans av beställda varor sker genom Postnord eller Best via det alternativet du ser nedan.

Leverans till utlämningsställe (39 kr)

BabyWorld erbjuder fri frakt med postpaket till något av PostNords utlämningsställen när du beställt varor för 499 kr eller mer. Försändelsen anländer till ditt närmsta Postnord-ombud. En SMS-avisering skickas ut med information om vart du kan hämta ditt paket. Paketet måste hämtas inom 7 dagar för att förhindra att det skickas i retur till oss.

Leverans till din ytterdörr (39 - 49 kr)

Leverans sker till din ytterdörr via Best (39 kr) eller PostNord (49 kr). En avi med en spårningslänk där du kan följa försändelsen skickas ut via mejl eller SMS.

4.3 Transportskador

Det är viktigt att du kontrollerar din beställning efter mottagandet och anmäler eventuella transportskador eller saknat gods så fort som möjligt till oss. För att vi ska kunna hantera ditt ärende gentemot transportören behöver anmälan ske inom max 7 dagar för att vi ska kunna utreda ärendet och ersätta med ev ny produkt. Detta gäller såväl synliga som dolda transportskador. Vid synliga transportskador är det enklast om ni själva anmäler detta direkt till chauffören vid mottagandet av försändelsen.

4.4 Ej uthämtat paket

Om du ångrat dig när paketet har skickats från oss måste du hämta ut paketet på ditt utlämningsställe och skicka tillbaka det till oss. Om paketet inte hämtas ut blir det automatiskt registrerat som ej uthämtat och du debiteras en avgift på 250 SEK.

Avgiften motsvarar kostnaderna för expeditionsavgift, returfrakt och hantering. Betalningsvillkor är 30 dagar. Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift på 50 SEK samt dröjsmålsränta och ev inkassokostnader.

5. Öppet köp, retur och ångerrätt

Återbetalning för en returnerad vara betalas tillbaka genom Klarna (gäller onlineköp). Om du har frågor kring återbetalning vänligen kontakta Klarna. Har du handlat dina varor i någon av våra butiker vänligen vänd dig till denna.

5.1 Öppet köp*

Du har öppet köp i 365 dagar vid obruten förpackning från att du mottagit eller köpt varan oavsett om du handlar på www.babyworld.se eller i butik. Detta förutsatt att du inte har använt varan och att den returneras i oskadat skick. Öppet köp i 365 dagar tillämpas endast om produkten finns kvar i vårt sortiment i samma årsmodell och färg.

Beställningsvaror samt kundanpassade varor innefattas inte av öppet köp eller ångerrätt. Säkerhetsprodukter (babyskydd, bilbarnstolar och barnvagnar) innefattas ej av öppet köp eller bytesrätt i butik, oavsett om varan är monterad eller i förpackning. Detta är på grund av att vi måste garantera att dessa produkter uppfyller säkerhetskraven.

5.2 Ångerrätt

Vår målsättning är att du ska bli nöjd med den vara eller de varor du köper hos oss. Handlar du från BabyWorld har du därför enligt distans- och hemförsäljningslagen rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från att du har tagit emot den. Du måste dock meddela vår kundtjänst detta. För snabbare kunna hantera ditt ärende ber vi dig uppge följande information:

• Ordernummer
• Titel på de artiklar som önskar returneras

OBS! För att ångerrätten ska gällas skall varan återställas i samma skick som när man mottog produkten.

5.3 Retur

Vid retur på enstaka eller flera artiklar i ett artikelpaket eller i ett offertpris så justeras alla ej returnerade artiklar i erbjudandet till ordinarie pris om inget annat är överenskommet. Kläder får provas, men ej användas. Retur tillämpas ej på säkerhetsprodukter (bilbarnstolar, babyskydd och barnvagnar m.m.) där emballaget är öppnat eftersom de utan synlig påverkan kan ha tagit skada och inte uppfylla säkerhetskraven. Därför kan en retur endast göras om förpackningen är obruten (detta gäller endast köp på www.babyworld.se och ej i butik, se stycke 5.1). Returrätt gäller tillika inte underkläder, badunderkläder, hygienartiklar eller nappar.

För att din retur ska godkännas måste den returnerade varan vara i väsentligt oförändrat skick. Varan bör förpackas väl, i sin originalförpackning med tillhörande inneremballage och tillsammans med eventuella tillbehör. Alla etiketter ska finnas kvar på varorna. Transportskador på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund. Sätt inga adresslappar direkt på varans förpackning utan lägg originalkartongen i en annan kartong

Vid retur ber vi dig returnera där du köpt dina produkter:

• Vid köp på hemsida sker retur på babyworld.se
• Vid köp i butik sker retur i någon av våra butiker

Vid retur på onlineköp får du själv bekosta returporto. Se priser nedan.

  • 1-4 kg: 59 kr/kolli
  • 5-19 kg: 99 kr/kolli
  • 20 kg och uppåt: 199 kr/kolli
  • Pallpris: 399 kr/pall

För att minimera papperssvinn medföljer ingen returfraktsedel, vänligen kontakta kundtjänst via kontaktformuläret för att motta en denna eller en QR-kod. Vi ser gärna att ni i samband med retur uppger orsak, ordernummer och vilka artiklar returen gäller. Returer sker i dagsläget endast via PostNord-ombud, oavsett tidigare vald fraktmetod för sin mottagna order.

Om varan är använd eller förändrad mer än vad som krävs för att fastställa dess egenskaper och funktion förbehåller vi oss rätten att göra ett prisavdrag motsvarande värdeminskningen som uppstått i samband med hanteringen. Värdeminskningen bedöms från fall till fall. Kan varan inte returneras på samma sätt behöver du omgående kontakta vår kundtjänst som bedömer om en retur kan genomföras.

5.4 Så byter du vara

Om du önskar byta din vara som du har köpt på www.babyworld.se till en annan storlek, färg eller modell ska du returnera varan enligt instruktionerna ovan och lägga en ny beställning på den vara du önskar. När vi har hanterat din retur får du pengarna tillbaka minus returfrakt. Vid varor köpte i butik, vänd dig till angiven butik för att genomföra eventuellt byte.

6. Reklamation

När du handlar hos BabyWorld har du alltid 3 års reklamationsrätt enligt Konsumentköplagen. Du som konsument har alltid rätt att reklamera ett fel på en vara till oss oavsett om det är dolt eller synligt. Fel på varan, felleverans eller transportskada på varan skall reklameras inom skälig tid från det att felet upptäcktes. Om du gör en reklamation inom 2 månader från köptillfället eller leveranstillfället anses det alltid vara inom "skälig tid".

Om du vill göra en reklamation (oavsett om vart varan är inhandlad) vänligen använd vårt kontaktformulär under Hjälp och Support. För att upprätta ett reklamationsärende behöver vi underlag som bäst påvisar felet så som bild eller video, ditt ordernummer/orderbekräftelse/kvitto samt om produkten har ett serienummer så kommer även detta behövas i ditt ärende.

När vi mottagit den vara som du vill reklamera kommer vi att ta ställning till om det rör sig om ett fel på varan. Spara ditt emballage för att reklamationen ska kunna hanteras smidigare. Om det rör sig om ett fel kommer vi att ersätta dig så snart som möjligt och inte senare än inom 30 dagar från det att vi mottog varan från dig. BabyWorld står för kostnaden för returfrakten vid gällande reklamationsrätt.


6.1 Reklamation av köp på www.babyworld.se

Om du tar emot en vara som det är något fel på vill vi att du så snart som möjligt kontaktar oss via vårt kontaktformulär som finns på hemsidan, så hjälper vi dig vidare.


6.2 Reklamation vid köp i butik

Om du har köpt din vara i butik ska du fortfarande använda dig av kontaktformuläret på hemsidan. Du behöver kunna styrka att du köpt varan i butik exempelvis genom kvitto, transaktion eller liknande.

Om du inte är nöjd kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN), Box 174, 101 23 Stockholm, med ditt ärende. BabyWorld åtar sig dock inte att delta i alternativt tvistlösningsförfarande eller att efterkomma av ARN meddelat beslut.


6.3 Förlossningsgaranti

Vi erbjuder förlossningsgaranti vilket innebär att du som gravid/blivande förälder/närmast anhörig kan lämna tillbaka uppackade och monterade produkter med full återbetalning ifall graviditeten eller förlossningen inte går bra. Förlossningsgarantin innebär att ni även har rätt att testköra er vagn inomhus, men ej utomhus.

Förlossningsgarantin gäller under graviditeten samt upp till 4 veckor efter förlossning. Förlossningsgarantin är giltig mot uppvisande av kvitto och du ska kunna visa ett läkarintyg vid efterfrågan. Om ni skulle behöva använda förlossningsgarantin tar ni kontakt med kundtjänst eller den butik som ni genomfört köpet i.


6.4 Reservationer

Vi kan inte garantera att alla bilder exakt återger produkternas verkliga utseende, vid tvist gäller i första hand leverantörens artikelnummer samt angiven produktbeskrivning. Vi reserverar oss även för eventuella tryckfel på denna hemsida. Babyworld förbehåller sig rätten att justera priser och eventuella prisfel.

7. Rabattkoder

Rabattkoder kan ej kombineras med andra erbjudanden. Rabattkoder kan endast användas vid ett köptillfälle och det totala värdet på produkterna måste vara högre än rabattkodens värde för att köpet ska kunna genomföras. Varje rabattkod har en giltighetstid, och det finns varken möjlighet att förlänga giltighetstiden eller att aktivera en rabattkod efter att giltighetstiden har löpt ut. Rabattkoder kan inte registreras i efterhand.

Vill du använda en rabatt- eller kompensationskod vid en beställning hos oss ska du göra följande:

  1. Lägg dina produkter i varukorgen och gå till kassan
  2. I kassan, klickar du på ”Lägg till rabattkod”
  3. Skriv in rabattkoden i rutan och klicka på pluset
  4. Du kommer nu att kunna se den avdragna summan vid totalbeloppet

OBS! Om koden inte funkar, dubbelkolla stavningen och att du har använt stora och små bokstäver på ett korrekt sätt.

Vid produkter köpt med rabattkod, ersätts koden inte vid retur, utan du får återbetalning på den summa du har betalat vid köptillfället. Vid byte av en produkt mot en annan från samma kampanj, ska du kontakta kundservice. Värdet på koder kan inte återbetalas kontant.

Följande varumärken är exkluderade från generella rabattkoder:
• Axkid One Serien
• Baby Jogger
• Besafe
• Britax
• Bugaboo
• Cybex
• Emmaljunga
• Stokke
• 4moms
• Motorola
• Baby Brezza

7.1 Rea/Övriga erbjudanden

Rea/erbjudanden gäller så långt lagret räcker. BabyWorld reserverar sig för eventuell slutförsäljning vilket kan resultera i delleveranser. Vid större kampanjer kan det vara så att vårt lagersaldo inte uppdateras tillräckligt snabbt, vid ett sådant tillfälle har BabyWorld rätt till att makulera ordern alternativt restnotera varan. Kontakta oss om du vill annullera din order eller om du har frågor kring leveranstider.

BabyWorld reserverar sig för eventuella tryckfel såsom t.ex. pris, storlek och/eller antal produkter i lager.

7.2 BabyWorld Outlet

Erbjudandet gäller endast på www.babyworld.se eller så långt lagret räcker, då produkterna utgått ur BabyWorlds ordinarie sortiment. Det går inte att kombinera med andra rabatter eller erbjudanden. Våra Outletprodukter har samma villkor som våra resterande produkter gällande retur, öppet köp m.m. Gäller dock endast så länge produkten finns kvar i vår Outlet.

8. Prismatchningar

Om du hittar en produkt billigare i en annan butik matchar vi priset på nedanstående villkor. Prismatchning gäller endast bilbarnstolar och barnvagnar i vårt ordinarie sortiment online och i butik. Det är inte möjligt att nyttja prismatchning retroaktivt alltså efter att en order har blivit lagd utan det måste göras innan köp. Förutsättningen är att produkten finns i lager hos oss samt hos jämförande företag (för direktleverans inom 3 arbetsdagar). Priset som jämförs ska inkludera frakt på samma villkor. Produkten måste vara av exakt samma modell, färg och årsmodell. Detta gäller alla typer av erbjudanden, kampanjer och giltiga rabattkoder men ej eventuell konkursutförsäljning, personliga rabatter, giveaways eller annonsutskick på begränsat parti där vi inte kan garantera en konkurrents lagersaldo.

Prismatchning gäller ej mot utländska återförsäljare, även om de till trots marknadsför sig via svenska prisjämförelsesidor eller har försäljningspris i SEK. Prismatchning kan inte kombineras med andra erbjudanden, rabattkoder eller värdecheckar.

8.1 Underlag för prismatchning

Innan du ansöker om prismatchning ber vi dig kontrollera så att produkten, priset och butiken uppfyller följande krav:

  • Priset ska vara lägre i den andra butiken än hos oss.
  • Våra produkter (bilbarnstolar samt barnvagnar) ska vara likadan som produkten i den butik du jämför med (märke, typ, färg, modellår och specifikationer)
  • Produkten ska vara i lager hos butiken du jämför med och de måste kunna leverera produkten omedelbart.
  • Produkten ska vara ny och får inte ha använts som utställningsexemplar eller liknande.
  • Prismatchning gäller inte vid konkursförsäljning, stängningar eller andra fall där du inte erbjuds garanti eller reklamationsrätt efter ditt köp.
  • Prismatchning gäller inte med personliga rabatter som man exempelvis får genom att vara medlem i en klubb eller grupp alternativt genom att agera på ett speciellt sätt på Facebook eller andra medier.
8.2 Så gör du för att prismatcha

Maila [email protected] så behandlar vi din prismatchning. Vi ber dig att bifoga dokumentation enligt nedan;

  • Skärmdump som visar datum, produkt och pris.
  • Direktlänk till produkten där du har hittat den till ett billigare pris.
  • Beräkning av det totala priset (inklusive frakt, moms, avgifter osv) som visar på att produkten totalt sett är billigare i butiken än hos oss.

Dokumentation från fysisk butik:

  • Kopia av annons eller liknande som visar produktens pris och giltighet.
  • Butikens kontaktuppgifter så att vi kan bekräfta din information.

9. Personuppgifter

I samband med din beställning eller uppskapande av medlemskap godkänner du att vi lagrar dina uppgifter i vår verksamhet för att tillhandahålla den service som du kan förvänta dig av oss. Enligt GDPR (General Data Protection Regulation) har du rätt att få den information som vi har registrerat på dig. Om du anser den vara felaktig eller irrelevant kan du begära rättelse eller borttagning ur vårt kundregister. Kontakta i så fall [email protected]

Fullständig Integritetspolicy hittar du på www.babyworld.se/sv/gdpr.

10. Cookies

Cookies är små textfiler som överförs till din enhet, www.babyworld.se använder olika typer av cookies. Observera att vissa funktioner på vår webbplats inte fungerar optimalt om du blockerar eller raderar cookies. Du kan ändra inställningarna i din webbläsare via cookie-bannern (välja att blockera alla cookies eller utvalda cookies). Du kan även använda hjälpfunktionen i din webbläsare för att ändra dessa inställningar.

För mer information se vår cookiepolicy.

11. Ändring av villkor

BabyWorld har rätt att ensidigt ändra dessa villkor. Genom att handla hos BabyWorld godkänner du dessa vid var tid gällande villkor.

12. Bestämmelser

Skulle någon bestämmelse i dessa villkor eller del därav befinnas ogiltig, ska detta inte innebära att villkoren i sin helhet är ogiltiga utan ska, i den mån ogiltigheten väsentligen påverkar parts utbyte av eller prestation enligt dessa villkor, skälig jämkning av villkoren ske.

13. Force Majure

Babyworld är befriad från påföljd för underlåtenhet att fullgöra viss förpliktelse enligt detta avtal, om underlåtenheten har sin grund i befriande omständighet enligt nedan och omständigheten förhindrar, försvårar eller försenar fullgörandet. Såsom befriande omständighet skall anses bl.a. myndighetsåtgärd eller underlåtenhet, nytillkommen eller ändrad lagstiftning, konflikt på arbetsmarknaden, blockad, brand, översvämning, sabotage, olyckshändelse av större omfattning eller annan typ av naturkatastrof. I force majeure ingår myndighetsbeslut som påverkar marknad och produkter negativt, t.ex. restriktioner i indikation, varningstexter, försäljningsförbud, onormal nedgång i marknaden samt om bolaget utsetts för kriminell aktivitet som påverkar verksamheten.

14. Tillämplig lag och tvist

Svensk lag är tillämplig på dessa villkor. Tvister som uppstår i anledning av dessa villkor ska avgöras av behörig svensk allmän domstol. Du kan också välja att vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) med ditt ärende:

ARN
Box 174
101 23 Stockholm

Eller via https://arn.se/om-arn/anmalan/. Du kan även använda den onlineplattform för klagomål som finns tillgänglig på EU-kommissionens webbplats: http://ec.europa.eu/odr

BabyWorld åtar sig inte att delta i alternativt tvistlösningsförfarande men kommer att ta slutlig ställning i det enskilda fallet.

15. Företagsuppgifter

Babyworld AB, Hansellisgatan 17, 754 50 Uppsala
Organisationsnummer: 556985-0281

Kontaktuppgifter:

BabyWorld AB

Hansellisgatan 17

754 50 Uppsala

Kundservice:

E-postadress: [email protected]

Öppettider: Måndag - fredag 07:00 - 16:00

Chatten är öppen mellan kl. 09.00-16.00. Lunchstängt mellan kl. 11.30-12.30.
Vid personalbrist eller högre volymer kan chatten komma att vara stängd.

OBS! Vid garantiärende, annullering utav order eller liknande fyll i vårt kontaktformulär på hemsidan.

16. Aktuella Kampanjer