Fri frakt över 499:-*

365 dagars öppet köp

Snabba leveranser

Produkter
Mina sidor
Min butik:
GuiderVarumärken
Startsida Kundklubb

Fördelar med att vara med i BabyWorld's Family Club:

  • Unika och exklusiva erbjudanden – endast för medlemmar
  • Personligt anpassade råd och tips för dig och ditt barn
  • Enkel överblick över din köphistorik
  • Inbjudningar till inspirerande event, både i butik och online
  • Få de senaste nyheterna i vårt nyhetsbrev

VANLIGA FRÅGOR

Hur blir jag medlem?
Du kan bli medlem i BabyWorld Family Club på två olika sätt. Befinner du dig i butik är du välkommen fram till kassan – där hjälper personalen till med att registrera dig. Vistas du på vår hemsida kan du enkelt registrera dig här.
Kostar det att bli medlem?
Nej. Att gå med i BabyWorld's kundklubb är helt kostnadsfritt.
Vad har ni för medlemsförmåner?

• Exklusiva medlemserbjudanden
• Förtur till kampanjer
• VIP-event
• Kostnadsfri barnvagnservice en gång/år* (Gäller endast i butik. Gäller endast barnvagn köpt på BabyWorld)
• Digitala kvitton och köphistorik
• BabyWorld’s Community
Vad är fördelarna med att bli medlem?
Att bli medlem i BabyWorld's kundklubb har flera fördelar. Bland annat kan du som medlem:

• Ta del av unika medlemserbjudanden
• Delta i vår Community
Hur avregistrerar jag mig?
Önskar du avregistrera dig från nyhetsbrev eller sms finner du en länk för detta i varje utskick.

Vill du radera ditt konto kontaktar du vår kundtjänst via vårt kontaktformulär under Hjälp och Support.
Jag behöver ändra uppgifter på mitt medlemskonto, hur gör jag det?
Kontaktuppgifter som exempelvis namn, adress, telefonnummer och e-postadress hanterar du i din profil på babyworld.se. För korrigering av övriga uppgifter är du välkommen att kontakta vår kundtjänst via vårt kontaktformulär under Hjälp och Support.
Kan man sammankoppla två konton?
Ja, det går att sammankoppla två konton så länge det är identisk mailadress.
Jag försöker återställa mitt lösenord men får inget mail?
Det kan vara så att du endast har skapat ett konto i butik, då behöver du skapa ett konto online med samma mailadress så slås dessa samman nästkommande natt. Om du fortfarande inte kan logga in, kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret på hemsidan.
Jag kan inte se mina köp i butik under köphistoriken?
I köphistoriken på ditt konto kan du endast se dina köp online (och i butik kan vi endast se dina köp i butik i kassorna). Men dina poäng, oavsett köpställe, registreras alltid i din totala bonussaldo.
Vilka personuppgifter lagrar ni i och med medlemskapet?
Läs om hur vi handlar personuppgifter här